Bestellen en betalen

Je kan betalen bij ons via iDEAL, Afterpay, Creditcard en Bancontact / Mister Cash voor onze Belgische klanten.

Daarnaast kan je uiteraard ook kiezen voor een directe bankoverschrijving, alleen dit zal vertraging opleveren in de afhandeling van je bestelling.

Betalingen (met uitzondering van Afterpay en overboekingen) worden verwerkt door Mollie Payments.
Op het betaalscherm en op het afschrift staan zij als de ontvanger van het geld. Dit ziet er als volgt uit: “Stichting Mollie Payments inzake Doezelf.nl

In de omschrijving vind je onze website en het bestelnummer, zodat je gemakkelijk kunt herleiden waarom je een bedrag hebt overgemaakt aan Mollie.

Bij retourbetalingen zul je ook een bedrag ontvangen van Mollie Payments.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor DoeZelf.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.

AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België) AfterPay voert voor DoeZelf.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Voor 13:30 uur

besteld en zijn jouw bestelde producten op voorraad, dan worden deze dezelfde dag verzonden. Mits deze zijn betaald via iDeal, AfterPay, PayPal of creditcard. 

Bij alle producten kan je zien of deze op voorraad is of niet. Als er producten niet op voorraad zijn, dan wordt de levertijd duidelijk vermeld bij het product.

Wanneer alle producten uit uw bestelling aanwezig zijn wordt deze verzonden via DHL of PostNL.

Tussen het moment dat wij het pakket versturen en het ontvangen van het pakket zit over het algemeen 1 a 2 werkdagen, hier zijn wij afhankelijk van DHL & PostNL.

Wanneer je kiest voor bankoverschrijving, maak je je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening.

Gebruik hiervoor bestelnummer als betalingsreferentie.

Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.

Onze naam: JenD online / DoeZelf.nl
Onze bank: ING Bank
Onze IBAN: NL18 INGB 0006 8221 91

Digitale betalingen, zoals iDeal en creditcard, voor je bestelling op onze website worden verzorgd door Mollie Payments. Betalingen aan DoeZelf.nl zal je dan ook op je afschrift tegenkomen als Stichting Mollie Payments inzake Doezelf.nl.

Mollie is geautoriseerd door De Nederlandsche Bank als betaalinstelling onder de Europese Verordening van de Payment Services Directive/PSD. Alle gelden die Mollie collecteert voor haar klanten komen binnen bij de Stichting Mollie Payments, en worden ook door deze stichting overgeboekt naar JenD online / DoeZelf.nl.

Uiteraard is het mogelijk om een deel van je bestelling te annuleren of aan te passen. Hiervoor kun je contact opnemen via e-mail of Facebook messenger.
Wij zullen deze dan direct voor je aanpassen, en als de bestelling compleet is ook direct versturen.

Wat als er een afwijking ontstaat in het orderbedrag? Dan zullen wij het verschil aan je terugstorten op je rekening of je zal het verschil aan ons over moeten maken.

Let op: wanneer je een bestelling hebt geplaatst waarbij je recht hebtop geen verzendkosten, maar door een wijziging van het orderbedrag ben je onder de drempelwaarde gekomen? Dan zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen en verrekenen met de terugbetaling.

Ja, dat is absoluut mogelijk. Je vindt deze optie tijdens het bestellen.
Zodra je pakket compleet is en voor je klaar ligt, ontvang je hierover een e-mail.
Je kan dan het pakket bij ons op komen halen.

Onze gegevens:

Doezelf.nl / JenD online
De Fok 15A
1742 PC SCHAGEN
E-mail:
info@doezelf.nl

Openingstijden:

maandag t/m woensdag: 10:00 - 13:30 uur
donderdag: 10:00 - 15:00 uur
vrijdag: 10:00 - 13:30 uur